Milton Milton
521
BLOG

>>> Drodzy PiS-iaczkowie. Prosze, zapomnijcie na chwile, ze ....

Milton Milton Polityka Obserwuj notkę 54

.... Komorowski jest z PO.

 

Kretynskie, prawda?

 

Ale chyba nie do konca, bo na S24 pojawilo sie juz kilka notek, w ktorych PiS-iacy namawiaja mnie, zebym zapomnial o politycznym pochodzeniu kandydata Dudy i sprobowal ujrzec w nim bezpartyjna dziewice, ktorej Jaroslaw Kaczynski kojarzy sie wylacznie z filmem "O dwoch takich ...."

 

PiS-iaczkowie.

 

Dlaczego takim lekiem napawa Was fakt, ze wyborcy jednak beda pamietac, ze kandydat Duda jest

PiS-owcem oddelegowanym do wykonania zadania przez Prezesa Kaczynskiego.

 

Czy to az taki obciach byc PACYNKĄ KACZYŃSKIEGO?

 

Dla mnie oczywiscie: TAK. Ale ja jestem lemingiem!

 

Ale, ze Wy uwazacie tak samo - tego sie nie spodziewalem.

;-)

 

http://kate1.salon24.pl/635749,jak-oceniacie-osobowosc-andrzeja-dudy-bez-uprzedzen#comment_10050814

 

Milton
O mnie Milton

Patrz Kosciuszko na nas z Nieba, raz Polak skandowal. I popatrzyl nań Kosciuszko, i sie ZWYMIOTOWAL! [Konstanty Ildefons Galczynski].

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka