Milton Milton
800
BLOG

>>> Juz 119 lat temu Kazimierz Przerwa-Tetmajer przewidzial PiS-iactwo

Milton Milton Polityka Obserwuj notkę 5


W zdrowym ciele zdrowa dusza!

Hoc! Hoc! Hopsa! tylko śmiało!

Jeszcze Polska nie zginęła!

Co się stało, to się stało!

Jak Bóg da, to odbierzewa!

Hulaj dusza bez kontusza!

Huha! Vivat "patryota"!

Rozum, wiedza, talent, praca

U nas, bratku, nie popłaca!

Postęp i cywilizacja

W kąt, gdy wchodzi do gry nacya!

I "guanem" wnet dostanie

Kto nie z nami, mocium panie,

Bo jest jedna tylko cnota,

Byś był, wasze, "patryota"!

Możesz kpem być i cymbałem,

Możesz dureń być siarczysty,

Byleś z mocą i zapałem

Kraj miłował macierzysty!

Co się stało, odstać może!

Jedno, drugie, trzecie morze...

Huha! Hopsa! Każdą nową

Myśl witamy krzyżem pańskim

Precz z geniuszem Europy

Farmazońskim i szatańskim!

My o jedno tylko szlemy

Modły k niebu z naszej chaty:

By nam buty mogły śmierdzieć,

Jak śmierdziały przed stu laty!

Gdzieś tam jakiś Francuz wściekł się

Bęc! Już sterczy na indeksie!

Ojciec święty siedzi w Rzymie,

Na plebanii ksiądz Walenty

Wara, chłystku, mi tu wnosić

Swoje "ludzkie dokumenty"!

Londyn, Berlin i Warszawa

Niech Ci krzyczy: Sława! Sława!

Chociaż wiem, jak ci zależy,

Abyś u mnie był przyjęty,

Ja ci domu nie otworzę

Nie dla takiej on hołoty!

U mnie w duszy cnota leży

Vivat skromność "patrioty"!

Hoc ha! Hopsa! Byle zdrowo,

Zdrowa dusza - zdrowe ciało!

Niechaj śmierdzi, jak śmierdziało,

Byle tylko narodowo!

Wolę polskie g... w polu

Niż fiołki w Neapolu!

Swojsko, polsko, po naszemu,

Hoc! Hoc! Hopsa!

Tak jak wtedy,

Gdy nas naprzód tłukły Szwedy,

Potem Niemcy i Moskale

Hoc! Hoc! Hopsa! Doskonale!

Po swojemu! Po staremu!

Lepiej dostać w łeb w kontuszu,

Niż we fraku natrzeć uszu!

Niechaj żyje stara cnota!

Daj nam dalej kisnąć Boże!

Jedno, drugie, trzecie morze

Vivat "prawy patryota"!...



Geniusz jaki, czy co?



Milton
O mnie Milton

Patrz Kosciuszko na nas z Nieba, raz Polak skandowal. I popatrzyl nań Kosciuszko, i sie ZWYMIOTOWAL! [Konstanty Ildefons Galczynski].

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka